911 Carrera S (997): Crystal Serum leczy problemy z plamami wody

Porsche szczyci się tym, że tworzy samochody o wysokich osiągach, które są wystarczająco wytrzymałe, aby wytrzymać codzienne użytkowanie. Model 911 Carerra S (997) jest smukły, sportowy, mocny i tak pięknie wykończony, że byłoby niemal przestępstwem posiadać taki samochód i nie jeździć nim codziennie!

Jednak codzienna jazda samochodem oznacza, że na powierzchni zbierają się ślady zużycia. Zacieki po złych technikach mycia, pył hamulcowy na felgach, zarysowania po nieuczciwych tulejach, pierścieniach i klamrach pasów, nie wspominając o wytrawianiu przez deszcz, ptasie odchody i opady przemysłowe.

Zarezerwowany na zabieg poprawy połysku ten 997 przyjechał do Ultimate Detailing Studio z poważnym przypadkiem wytrawiania przez krople deszczu. Substancje chemiczne wypłukiwane z atmosfery przez opady deszczu dość łatwo łączą się z powierzchnią lakieru, a pozostawione bez leczenia powodują trwałe uszkodzenie lakieru.

porsche

Początkowo karoseria i koła zostały zabezpieczone środkiem Bilt-Hamber Korrosol w celu usunięcia cząsteczek żelaza. Funkcja zmiany koloru świadczy o tym, że preparat działa na zanieczyszczenia, obkurczając je, zmuszając do zerwania wiązań z lakierem, co pozwala na swobodne spłukanie zanieczyszczeń.

Następnie 997 został odtłuszczony przy użyciu Bilt-Hamber Surfex-HD, wodnego roztworu odtłuszczającego, który usuwa silikony, tłusty brud i folię drogową. Po spłukaniu, samochód został pokryty pianą Ultimate Snow Foam, aby usunąć z powierzchni lakieru większe cząsteczki brudu i żwiru.

Samochód 911 Carerra S został spłukany z piany przed ponownym nałożeniem piany Ultimate Snow Foam, a następnie usunięto wszelkie pozostałe zanieczyszczenia przy użyciu gąbki Dodo Juice Square Sponge Clay Pad. Pianka działa jak smar umożliwiający przesuwanie się pada po karoserii, podczas gdy pad odciąga zanieczyszczenia od powierzchni lakieru.

Po zakończeniu odtłuszczania, dekontaminacji i czyszczenia wstępnego, 997 został umyty przy użyciu metody dwóch wiader, rękawicy Meguiar's Lambswool Wash Mitt i szamponu Gtechniq G-Wash.

Piana została spłukana, a filtr wody dejonizującej Aqua Gleam został podłączony do węża, aby zapewnić 911 Carrera S końcowe płukanie czystą wodą.

Woda z kranu i woda deszczowa zawierają różne zanieczyszczenia. Kiedy woda odparowuje z samochodu, pozostawia po sobie osady chemiczne, powodując nieestetyczne plamy wodne. W ciężkich przypadkach, takich jak w przypadku tego samochodu, chemikalia te wnikają w lakier i w tym momencie wymagają polerowania maszynowego, aby je usunąć. - Derek Ginger, Master Detailer, UDS

Do usunięcia silnego wytrawiania lakieru użyto SCHOLL Concepts Purple Polishing Pad z SCHOLL Concepts S3 Gold High Performance Cutting Compound oraz polerki obrotowej FLEX PE14-2-150. Do uszlachetnienia lakieru wybrano SCHOLL Concepts S40 Anti Swirl Compound z 3M Black Finishing Pad. W rezultacie uzyskano gładką, błyszczącą powierzchnię.

Lakier został oczyszczony przy użyciu Gtechniq Panel Wipe, środka czyszczącego z rozpuszczalnikami aromatycznymi, który rozpuszcza silikony i pozostałości po polerowaniu, pozostawiając powierzchnię całkowicie gołą i gotową do nałożenia warstwy uszczelniacza. Jest to niezbędne, aby uszczelniacz (w tym przypadku Gtechniq Crystal Serum) mógł utworzyć maksymalną możliwą liczbę wiązań z lakierem, zapewniając trwałą ochronę.

Gtechniq Crystal Serum to uszczelniacz oparty na nanotechnologii, który tworzy niezwykle twardą, odporną na chemikalia i zawirowania barierę, chroniącą znajdujący się pod nim lakier. Ze względu na charakter tego uszczelniacza jest on dostępny do stosowania wyłącznie przez profesjonalnych detailerów.

Szyby zostały oczyszczone przy użyciu Gtechniq G6 Perfect Glass, czystego środka czyszczącego, który nie zawiera substancji zapachowych ani barwników - substancji, które zazwyczaj są na bazie oleju i dlatego powodują rozmazywanie. Następnie szyby zostały uszczelnione przy użyciu G1 ClearVision Smart Glass, uszczelniacza hydrofobowego, który zachęca wodę deszczową do gromadzenia się i spływania. Dzięki temu jazda w złych warunkach pogodowych jest łatwiejsza i mniej męcząca dla kierowcy.

Felgi zostały oczyszczone przy użyciu ściereczki Panel Wipe, a następnie zabezpieczone powłoką Gtechniq C5 Alloy Wheel Armour, odporną na wysokie temperatury, która pomaga zapobiegać przywieraniu do powierzchni pyłu hamulcowego, smoły i brudu drogowego.

Końcówki wydechu zostały wyczyszczone przy użyciu M1 All Metal Polish, chemicznego środka czyszczącego, który nie rysuje ani nie marszczy wrażliwych metali.

Opony zostały wypolerowane przy użyciu T1 Tyre 'n' Trim, długotrwałego środka do pielęgnacji opon, który zapewnia naturalny połysk i nie osypuje się.

Przemiana była niezwykła, a kiedy klient przyjechał po swój samochód, prawie go nie poznał!

Ultimate Detailing Studio - nagradzane usługi detailingowe. Zadzwoń pod numer 0845 838 1200, aby omówić swoje wymagania i umówić się na bezpłatną wycenę pojazdu.

Ultimate Finish - innowacyjna pielęgnacja samochodów od 1999 roku.

Dowiedz się więcej na http://detailercenter.pl/.