BMW M2 Coupe - Gotowy na weekend? Teraz jest!

BMW M2 Coupé z powodzeniem wykorzystuje klasyczne cechy samochodów M i oferuje je wszystkie w małym samochodzie. Ale nie pomylcie się, mniejszy rozmiar nie oznacza mniejszej frajdy z jazdy! Napęd na tylne koła, sportowe zawieszenie i sześciocylindrowy silnik M TwinPower Turbo wyrzuca z siebie moc 370 KM z zaskakującą siłą. Przepływ powietrza jest optymalizowany przez przedni i tylny zderzak, dzięki czemu aerodynamika jest zrównoważona i efektywna. Podczas gdy prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 155 mil na godzinę, przyspieszenie 0-62 mil na godzinę w około 4,5 sekundy gwarantuje, że M2 wywoła uśmiech na Twojej twarzy i dreszczyk emocji w dole brzucha! Jest atletyczny, o muskularnych liniach, które nadają M2 coupe znaczącą obecność na drodze. Jak pisał wieszcz: "choć mała, jest sroga!". Szekspirowska Helena mogła mieć na myśli M2 coupe!

Bez wątpienia M2 zostało zaprojektowane tak, aby nie tylko jeździć, ale także bawić się nim i czerpać z niego przyjemność. Wraz ze zbliżającą się zimą, możliwości, aby naprawdę otworzyć go i pozwolić mu się bawić mogą być bardziej ograniczone, ale nadal wymaga on ochrony przed ujemnymi temperaturami i trudnymi warunkami związanymi z zimowymi drogami. W związku z tym właściciel zdecydował się pojechać M2 bezpośrednio do UF's Brands Hatch Detailing Studio na zabieg New Car i Alloy Wheel Protection.

bmw

Zima stanowi wyjątkowe wyzwanie dla samochodów. W ciągu nocy temperatury mogą być ujemne, co powoduje skurczenie się wszystkich elementów. Po uruchomieniu silnika, rozgrzewa się on i wszystkie podłoża zaczynają się rozszerzać. Różnica temperatur jest znaczna, a ciągły cykl zamrażania, rozmrażania i ogrzewania może być kłopotliwy, ponieważ zachęca do osadzania się zanieczyszczeń na lakierze, lakierze kół itp. Upewnienie się, że są one pokryte nanouszczelniaczem, który może zginać się wraz z rozszerzaniem i kurczeniem jest niezbędne w celu zapewnienia najlepszej możliwej ochrony. - Matt Back, UF Detailing Studio

Przed nałożeniem powłoki ochronnej należy najpierw upewnić się, że usunięto wszystkie ślady zanieczyszczeń, w przeciwnym razie zostaną one zaklejone od spodu. Aby umożliwić dokładne czyszczenie, usunięto tablice rejestracyjne. Mogą one stanowić naturalne pułapki dla brudu i zanieczyszczeń, dlatego ich usunięcie pozwala na usunięcie wszystkich śladów, a tym samym ochronę powierzchni pod nimi.

Pierwszym etapem było oczyszczenie M2 z zanieczyszczeń żelazem, pochodzących zazwyczaj z rozdrobnienia klocków hamulcowych lub zebranych podczas transportu z fabryki do dealera - część tego transportu odbywa się zazwyczaj koleją. Fireball Iron Burn został rozpylony na koła i karoserię, aby zapewnić, że wszystkie cząstki, które już przywarły do lakieru, zostały zabezpieczone. Iron Burn kurczy cząsteczki i powoduje, że zrywają one swoje połączenie z podłożem. Można je następnie łatwo i bezpiecznie spłukać.

Odpryski oleju napędowego i tłuste zabrudzenia drogowe zostały usunięte przy użyciu Bilt-Hamber Surfex HD. Surfex HD, nanoszony przy pomocy opryskiwacza z pompką Kwazar Orion Super Pro+, działa na tłuste osady, rozbijając je tak, że można je spłukać bez pozostawiania śladów.

Po spłukaniu M2 zostało wstępnie oczyszczone przy użyciu Ultimate Snow Foam, bezdotykowego, pieniącego się środka do mycia wstępnego, który przywiera nawet do pionowych powierzchni. Pęcherzyki powietrza unoszą większe cząstki brudu i piasku z paneli i zamykają je w piance. Można je następnie spłukać, zanim rękawica myjąca wejdzie w kontakt z lakierem, co chroni przed powstawaniem zmętnień spowodowanych wleczeniem tych cząsteczek w trakcie mycia głównego.

Piana Ultimate Snow została spłukana przy użyciu myjki ciśnieniowej Kranzle 1152 TST, dzięki czemu wszystkie zanieczyszczenia zostały usunięte spod nadkoli. Ponieważ koła są zazwyczaj najbrudniejszymi i najbardziej zanieczyszczonymi elementami, zostały one wyczyszczone przy pomocy Wheel Woolies i specjalnej łyżki do kół UF. Wełny do kół są dostępne z różnymi rozmiarami główek, dzięki czemu lepiej pasują do skomplikowanej konstrukcji podwójnych szprych 19-calowych kół M ze stopów lekkich. Następnie M2 zostało umyte metodą dwóch wiader, przy użyciu dwustronnej maty do mycia Ulti-Mitt z merynosów i szamponu Nanolex Pure. Po spłukaniu piany, do węża podłączony został filtr Aqua Gleam De-ionising Water Filter, który umożliwił ostateczne spłukanie samochodu czystą wodą.

Po osuszeniu samochodu przy użyciu ultra miękkich ręczników z mikrofibry, sprawdzono czy we wnęce silnika, wokół grilla i we wszystkich innych miejscach, w których zwykle zbiera się woda, nie ma jej nadmiaru przy użyciu dmuchawy. Zapobiega to ewentualnym problemom związanym z wydostawaniem się ukrytych kropel wody i zakłócaniem pracy uszczelniacza podczas jego nakładania.

Powłoka lakiernicza została skontrolowana w świetle o wysokim natężeniu, aby sprawdzić, czy nie ma na niej śladów swirli, zadrapań lub innych skaz.

Mimo że jest to nowy samochód, ważne jest, aby sprawdzić, czy nie ma żadnych niedoskonałości, ponieważ doświadczenie pokazuje, że nie wszystkie nowe samochody są dostarczane w nieskazitelnym stanie! Jednak odporny na zarysowania lakier BMW spełnił oczekiwania, a kolor Long Beach Blue nie wykazywał żadnych śladów uszkodzeń. Wszystko, co było potrzebne, to lekkie ręczne polerowanie, aby zapewnić maksymalny poziom połysku przed uszczelnieniem. - Matt Back, UF Detailing Studio.

W celu ochrony lakieru zastosowano powłokę Kamikaze Collection Miyabi Coat. W języku japońskim słowo "miyabe" reprezentuje estetyczną ideę piękna, elegancji i wyrafinowania. Formuła Miyabi oznacza, że molekuły są mniejsze niż te, które można znaleźć w wielu nanouszczelniaczach, co pozwala powłoce lepiej odpychać wodę, brud i zanieczyszczenia oraz uniknąć problemów z plamami wody. Miyabi Coat wzbogaca i uwydatnia kolor lakieru, zapewniając jednocześnie ekstremalny poziom połysku.

W celu ochrony felg zastosowano Gtechniq C5 Alloy Wheel Armour.

Delikatna reologia powierzchni C5 oznacza, że jego interakcja z powierzchnią felgi zapewnia wyjątkową ochronę przed brudem drogowym i chemikaliami zimowymi, podczas gdy jego formuła oparta na nanotechnologii zapewnia wyjątkową trwałość, która jest odporna na bardzo wysokie i bardzo niskie temperatury. Jedna warstwa może wystarczyć nawet na dwa lata, a zabezpieczone powierzchnie są w stanie odpychać brud, wodę, oleje i hamować gromadzenie się pyłu hamulcowego. Powierzchnie są łatwiejsze do utrzymania w czystości, zmniejszając lub nawet całkowicie eliminując konieczność stosowania silnie kwasowych lub silnie zasadowych środków do czyszczenia kół.

Wygląd felg może całkowicie zmienić wygląd pojazdu, więc ważne jest, aby utrzymać je w dobrym stanie. Co więcej, ich naprawa lub wymiana jest zwykle kosztowna, więc ochrona przed potencjalnie szkodliwymi zanieczyszczeniami jest rozsądnym rozwiązaniem. C5 odpycha nawet pył hamulcowy, który, ponieważ jest gorący, ma tendencję do przylegania do powierzchni felgi i osadzania się w lakierze. Pozostawiony na miejscu pył hamulcowy powoduje wżery. Nieleczone felgi zwykle wymagają cierpkiego mycia, aby usunąć pył hamulcowy, ale z nałożoną warstwą C5 felgi będą się łatwo spłukiwać, jeśli będą pielęgnowane co tydzień. - Matt Back, UF Detailing Studio

Jako wykończenie, opony zostały zabezpieczone środkiem Gtechniq T2 Tyre Dressing, aby nadać im naturalny, satynowy połysk. Teraz, bez względu na to, co przyniesie zima, to M2 jest gotowe na wszystko!

UF Detailing Studio - wielokrotnie nagradzany Detailing. Zadzwoń pod numer 0333 800 8004, aby omówić swoje wymagania.