Ochrona Złotej Gwiazdy dla jubileuszowego Porsche 991

Od 1963 r. model 911 zyskał miano najlepszego samochodu dla kierowców. Aby uczcić 50 lat od powstania 911, Porsche wprowadziło na rynek limitowaną edycję 50th Anniversary. Ta specjalna urodzinowa koncepcja, oparta na modelu Carrera S, zawiera kilka zmian w tradycyjnej stylistyce 911 i kilka opcjonalnych dodatków dla tych, którzy chcą dostosować swoją maszynę do własnych potrzeb. Jest to prawdziwa edycja limitowana, wyprodukowanych zostanie tylko 1963 egzemplarzy. To szczególne 911 zasługiwało na ochronę.

porsche

I nadal jest marzeniem dla kierowców! Siódma generacja 911 rosła w siłę i rosła w siłę. W wersji Anniversary Edition zastosowano szersze nadwozie modelu Carrera 4, dzięki czemu samochód zyskał dodatkowe 44 mm rozstawu kół, co przekłada się na lepszą stabilność w zakrętach. W standardzie znajduje się również system Porsche Torque Vectoring z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu. Układ Porsche Active Suspension Management zapewnia precyzyjne prowadzenie nawet na nierównej nawierzchni, a 3,8-litrowa jednostka napędowa typu flat-six rozwija moc 394 KM przy 7400 obr/min. Pojawienie się 50-tej rocznicy 911 sprawia, że nawet samochód brzmi, jakby świętował!

Jako ukłon w stronę tradycji, ta 911-tka posiada 20-calowe felgi inspirowane stylem Fuchsa, przyciemnione obwódki reflektorów i chromowane akcenty na pokrywie silnika. Szary kolor Geyser Grey jest charakterystyczny dla 50th Anniversary Edition, choć ciemniejszy odcień szarości i standardowa Carrera S Basalt Black są dostępne jako opcje alternatywne. We wnętrzu można wybierać pomiędzy materiałowymi lub skórzanymi wstawkami na siedzeniach, a każdy model jest wyposażony w tabliczkę pamiątkową umieszczoną na desce rozdzielczej.

Nic więc dziwnego, że po zakupie swojego jubileuszowego, 50. modelu 911 klient był zdeterminowany, aby chronić swoją inwestycję, więc zarezerwował go w Ultimate Detailing Studio na zabieg New Car Protection Treatment.

Na początek usunięto tablicę rejestracyjną, aby ułatwić dostęp do niej podczas procesu czyszczenia i ochrony.

Samochód był prowadzony krótko, więc zebrało się w nim trochę brudu w typowych miejscach.

911 zostało potraktowane środkiem Bilt-Hamber Korrosol, aby usunąć wszelkie zanieczyszczenia żelazem, pochodzące zazwyczaj z klocków hamulcowych, które rozdrabniają się w miarę nagrzewania. Funkcja zmiany koloru podkreśla cząsteczki żelaza i pokazuje, że produkt działa.

Kolejnym etapem było odtłuszczenie karoserii i kół, aby zapewnić dokładne usunięcie wszelkich zanieczyszczeń drogowych.

Jako ostatni element bezdotykowego procesu mycia wstępnego, 911 zostało pokryte Ultimate Snow Foam - wysoko pieniącym się produktem, który usuwa cząsteczki brudu z powierzchni karoserii, umożliwiając ich swobodne spłukanie, co minimalizuje ryzyko powstania zarysowań podczas procesu mycia.

Porsche zostało umyte przy użyciu metody dwóch wiader i szamponu reaktywującego Nanolex, a następnie spłukane do czysta. Po uwolnieniu się od piany, do węża podłączony został filtr dejonizujący Aqua Gleam, aby wykonać ostatnie płukanie czystą wodą. Następnie samochód został wysuszony i poddany lekkiemu polerowaniu przy użyciu Rupes BigFoot LHR 15ES z RUPES White Ultra Soft Finishing Pad i Swissvax 'Professional' Final Finish.

Ponieważ samochód był nowy, nie było żadnych poważnych skaz na lakierze. Jednak ze względu na jasny kolor chciałem mieć pewność, że efekt końcowy będzie tak błyszczący, jak to tylko możliwe, dlatego użyłem RUPES BigFoot LHR 15ES, aby nadać lakierowi odpowiedni wygląd. - Derek Ginger, Master Detailer, UDS

Następnie karoseria i koła zostały dokładnie wytarte przy użyciu Nanolex PREMIUM Paint Cleaner, aby upewnić się, że wszystkie ślady silikonów i pozostałości po polerowaniu zostały usunięte, przygotowując je do uszczelnienia przy użyciu Nanolex PROFESSIONAL Paint & Alloy Sealant.

Karoseria musi być wolna od wszelkich pozostałości, aby zapewnić maksymalną liczbę wiązań pomiędzy uszczelniaczem a podłożem. Dzięki temu uszczelniacz ma większą siłę przebicia, zapewniając dodatkową ochronę na dłużej. - Derek Ginger, Master Detailer, UDS

Panoramiczny szyberdach i szyby zostały wyczyszczone przy użyciu środka Nanolex PREMIUM Glass Cleaner, a następnie uszczelnione z zewnątrz przy użyciu Nanolex URBAN Glass Sealant. Ułatwia to spływanie i odprowadzanie wody deszczowej podczas jazdy z mniejszą prędkością, jak to zwykle ma miejsce podczas jazdy w mieście. Plastiki zewnętrzne zostały zabezpieczone środkiem Nanolex Trim Rejuvenator, a plastikowe osłony reflektorów i świateł tylnych zostały zabezpieczone przy użyciu Nanolex PREMIUM Spray.